Brandient revitalizeaza comunicarea externa a brandului Domo

DOMO colaboreaza din nou cu Brandient pentru revitalizarea strategiei si a suportului de comunicare externa de brand. Obiectivele urmarite sunt cresterea impactului vizual al comunicarilor tactice si de accentuare a personalitatii prietenoase, placute si accesibile a brandului.

Dupa rebrandingul realizat in 2005, cand a lansat noua identitate de corporatie creata de Brandient, DOMO si-a consolidat pozitia intre primii jucatori de profil, fiind retailerul de electrocasnice cel mai profitabil si cu cea mai mare rata de crestere a vanzarilor.

Solutia livrata de Brandient a extins potentialul grafic generos al avatarurilor DOMO (bilele cu dungi din logo-ul companiei) prin crearea a doua personaje - un catel si o pisica - simpatice, pline de umor si care se harjonesc tot timpul. Aceste personaje functioneaza ca reprezentanti de vanzari ai DOMO, straduindu-se sa faca actul de vanzare mai placut, mai memorabil si mai putin formal, regasindu-se in toate punctele de contact cu brandul - in grafica din punctul de vanzare, in spoturile TV, in afisajul stradal si in literatura de informare si vanzare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related