Cat de mult seamana "Clicknet - Rain" cu spoturile Sony Bravia?

Buzz cu Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey)

IQads: Mai cresteti mult categoria cu spoturile astea la Clicknet despre cat de minunat e internetul?
Claudiu Dobrita: Haha. In momentul asta, Clicknet conduce categoria. Deci e ok. In acelasi timp, Clicknet e singurul care spune ceva despre lumea internetului si care isi pune amprenta asupra unui serviciu de felul asta. E o atitudine de lider si un pas simplu in a face din produs un brand.

IQads: Daca ar fi mai multi provideri de net la tv, crezi ca s-ar vedea si o strategie mai clara la Clicknet?
Claudiu Dobrita: Ei bine, ideea curiozitatii, a libertatii de a te distra experimentand e destul de clara si va fi si mai clara pe masura ce Clicknet va continua sa se manifeste consistent. Cat despre mai multi provideri de net la TV, ei bine, sunt destui, dar asta nu face categoria mai interesanta, din pacate. Branduri nu prea sunt.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
1. spoturile seamana (mult prea) evident

2. nu erau sagetile bune... lumea e la fel

Ionut Calugaru
acum 15 ani
Diferenta e clara: in spotul sony mingile sunt reale, la Clicknet sunt "digitale" si sunt sageti nu mingi. Actiunea se petrece ziua si nu noaptea. Nu apar oameni, la Clicknet apar. Culorile nu-s asa vii ca la Clicknet.

Sunt alte spoturi copiate. Bifati-le pe alea.. asta e genial chiar, dar nah vulpea....

Deh traiasca Romania, patria plagiaturilor :)

Cheers

flavia florea
acum 15 ani
aceeasi Marie sub alta palarie...
taner baubec
acum 15 ani
http://retarding.blogspot.com/2007/11/inconjurat-de-lucruri-tampite.html retarding : [..]Spre exemplu, clicknet. In regie sunt vreo 2 reclame mari (alea infipte in pamant de 2 pe 3 metri) si vreo 27 mai mici.. de pus pe perete..cate una in fiecare camin cred[..]
alexandru nica
acum 15 ani
mai degraba seamana spotul de la dolce cu cel de la sony bravia... da in fine..mie imi place spotul

nu ca ar fi unul clar pe produs dar aproape de fiecare data cand il vezi astepti finalul sa vezi la ce e de fapt.. si parca iti ramane in minte : clicknet, aia cu reclamele misto... da de la ei vreau internet... sau nu!

Dragos nume
acum 15 ani
Ca ma mancau palmele de mult...

"Pentru ca se opresc la stropi si culoare. Grey nu copiaza"

Cu tot respectul: Haide bai (domnule), ma lasi? E adevarat ca "Rain" nu seamana cu Paint. Sau cu "Balls" E un mix din ambele. Sunt convins ca un freeze pe multe portiuni din spoturile in discutie nici nu-mi va arata similitudini flagrante.

Daca fac si eu maine un spot si folosesc simbolul $ care pica din cer si coloreaza frumos fatada unei banci nu-i asa ca e un nou spot original?

C'mon...



Branded


Related