Brand romanesc, umor romanesc, agentie englezeasca

ArgueAds: Ana Militaru vs. Florin Dumitrescu

Ana: Batrane, stiu ca tu esti un tip priceput in ale tehnicii, am auzit ca ai si blog si stai de vorba pe gtalk cu colegele de breasla (mai ai putin si iti faci cont pe twitter), dar cand vezi spotul pentru Dero lichid, nu te simti asa... cumva vizat?
Florin: Ehei, fata tatii, ti-e usor sa rizi de veterani... N-am prea auzit termenii aia de care zici acolo, dar afla ca nen-tu Florin e educat in ale spalatului cu detergent lichid. Ce-i drept, nu cu Dero... N-a fost nevoie chiar de un stol de porumbei sa ma convinga, dar... recunosc ca nu m-am lasat usor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

adrian lupu
acum 15 ani
Ar fi prea gogonata sa isi ia oamenii notite, fie ei si de marketing. Da' noi ce am mai face atunci?
Mihai Antonescu
acum 15 ani
Foarte multe reclame fac uz de romanisme in cel mai primar mod cu putinta. Un fel de ROMANII "fac misto" de ROMANI. Ma intreb cand se vor satura consumatorii din tarisoara asta de asemenea abordari.

Ma bucur ca exista si idei care inglobeaza elemente romanesti intr-o maniera delicata...(aici avem si Dero)

Bravo echipei care a lucrat la aceasta productie.

Simplu, natural in exprimare, modern cu o atingere frumoasa spre vremuri apuse si comic, dar fara glume "Ciao Darvin"

Vlad Ciobanu
acum 15 ani
Spotul e bine realizat, strategia e bine pusa la punct, dar daca cineva are impresia ca personajele sunt naturale sau ca dialogul e de efect, se insala. Spotul incepe ca pentru retarzi mentionand produsul si asa clar afisat. Conservatorul, cum ii spuneti voi, ar trebui sa fie mai natural, mai credibil. Intr-adevar, campania 99 de pete a fost un soc placut pentru consumatorii de dero cat si pt cei de publicitate. Dero Lichid insa nu poate fi vazut ca o continuare, si in niciun caz una buna. Poate sunt prea critic, dar va invit sa aruncati o privire peste cele mai bine vazute spoturi la orice de la festivalurile de publicitate de 10 ani incoace. Produsul apare dar nu e mentionat, dialogul e narutal, daca exista, punch-line-ul tre sa te faca sa te faca sa razi (daca nu cumva vorbim de o campanie sociala, unde scopul in general e sa plangi). Acest spot are in spate o idei de marketing consacrate, si o realizare (si aici ma refer la stol si alte efecte vizuale) de nota 10. Dar nu e un spot memorabil, implicit, nu merita atata tam-tam.


Branded


Related