ClickNet si Dolce, premiate pentru eficienta si creativitate la Effie 2008

Cele mai tinere branduri ale Romtelecom, ClickNet si Dolce, au fost premiate in cadrul celei de a 5-a editii a Effie, cel mai important eveniment din industria de advertising&marketing din Romania, care premiaza eficienta in domeniu. In concurs au fost inscrise 90 de campanii realizate de 29 de agentii de publicitate din Romania.

Brandul ClickNet a castigat premiul cel mare GOLD Effie, la categoria Telecommunications, in stransa competitie cu Vodafone, Orange si Cosmote, pentru campania "The Ride", realizata impreuna cu Grey Worldwide Romania.

Dolce, cel mai tanar brand lansat de Romtelecom, a fost nominalizat la categoria Promotions Non FMCG Services si a castigat Silver Effie pentru campania "Light & Color" realizata impreuna cu agentia Headvertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related