Succesul Giusto recunoscut la Effie

Brandul Giusto primeste trofeul Silver Effie in categoria Non-alcoholic Beverages la cea de a cincea editie a festivalului Effie. Giusto, un brand produs si promovat de o firma romaneasca, a reusit nu numai sa ajunga in topul preferintelor multor romani in ceea ce priveste calitatea acestuia, dar mai ales sa castige inimile acestora.

Gradul inalt de apreciere si atasamentul dobandit de Giusto intr-un mediu concurential puternic sustinut de brandurile companiilor lider pe plan mondial este un motiv in plus de mandrie pentru profesionistii companiei Romaqua si ai partenerului in promovarea imaginii brandului Giusto - Cupid Brand Consultancy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

E.A. W
acum 15 ani
A ascultat-o cineva pe Dna. Draghici P.R-ul de la Romaqua? Daca nu ... n-ati pierdut nimic ... de ce-or lasa-o sa vorbeasca pe aceata fiinta ... strica imaginea Borsec! Insipida, agramata, retorica spre nul ... Pacat!


Branded


Related