Elena Ionita lamureste ecuatia "Silver la APG Creative Planning Awards = Silver la EFFIE Romania"

Buzz cu Elena Ionita (Strategic Planner, Leo Burnett)

IQads: Cat de bine se pricep la planning baietii aia de la APG daca in Romania nu ai luat decat Silver EFFIE pentru "Wash&Go - Discipline all around"?
Elena Ionita: N-as spune nici "baietii aia de la APG" si nici "doar un Silver". Vorbim de 2 competitii diferite: APG premiaza in primul rand creativitatea in strategie, iar Effie eficienta comunicarii. Pe de alta parte, legatura intre creativitate si eficienta e suficient de stransa cat sa faca din majoritatea premiantilor APG, castigatori Effie. Un exemplu bun e una dintre campaniile mele preferate, Nike Dance, al caror Bronze la APG s-a transformat in Grand Prix la EuroEffie. Tot la EuroEffie am submis si noi campania Wash&Go, care a fost exportata cu success in toata regiunea si speram ca si Silver-ul APG se va transforma in inca un Effie, Euro de data asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related