Vrei sa cunosti un MINI planner?

Interviu cu Ed Cotton (Strategy Director, BSSP, San Francisco)

Ed este unul dintre speakerii pe care ii vom cunoaste la Idea Forum, pe 10 si 11 iunie. Scrie alaturi de colegii de la BSSP un blog despre integrarea culturala a brandurilor (InfluxInsights.com); a inititat "Planning for Good" (planningforgood.blogspot.com), o asociatie a plannerilor responsabili social, care isi propun sa rezolve brief-uri pentru campanii sociale, si, printre multe altele, Ed a lucrat la doua campanii interesante de lansare a unor noi modele de MINI, in USA. In februarie 2007 s-a lansat noul MINI Cooper, printr-o campanie virala care a constat in lansarea "Hammer&Coop", un serial care parodia celebrul sitcom "Starsky&Hutch". In februarie 2008, s-a desfasurat "ZIG, ZAG, ZUG", campania de lansare pentru MINI Clubman, "The Other MINI".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related