Unirea fata in fata cu cultura. Neolitica, pleistocena, mezozoica s.a.m.d.

CAP si Next Advertising semneaza ultima campanie Unirea. Dupa trei ani de asteptare in sertar, a sosit in sfarsit timpul calificarii nationalei la CE 2008, iar scriptul acesta sa fie reactivat.

"Cel putin pe hartie, Unirea 8 este o poveste destul de creepy. E drept ca mare parte din dialogurile si actiunea de o nonsalanta profana, sora cu blasfemia, au cazut de data asta la ppm, insa Dorel ramane acelasi personaj bine intentionat, dar ghinionist, care confirma inca o data teoria ca cine nu munceste, nu greseste. E un fel de Banel al echipei Unirea in care toti fac gura mare, dar el e singurul care trage la jug. Totusi a fost suficient "sa-i vina o data pe spit" si s-a ales praful de tot. Pe de alta parte, nici unul din protagonisti nu stiu sa joace fotbal - ceea ce se poate observa cu ochiul liber si a facut atat deliciul publicului cat si disperarea producatorului", a spus Codin Caradimu, trainee copywriter CAP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
nici unirea nu mai e ce era


Branded


Related