Microsoft Advertising promoveaza creativitatea digitala la Cannes Lions

Festivalul de publicitate Cannes Lions reprezinta cea mai importanta competitie internationala din industria comunicarii, iar Microsoft Advertising este unul din sponsorii principali ai acestui eveniment inca din 2002. Ca sponsor fondator al Cyber Lions Awards, Microsoft Advertising promoveaza creativitatea digitala deja de sapte ani.

De la lansarea Microsoft Digital Advertising Solutions in Septembrie 2006, acesta s-a extins semnificativ prin efectuarea mai multor achizitii strategice dintre care cea mai importanta este aQuantive, ce include Atlas si DRIVEpm (achizitionata contra sumei de 6 miliarde $ in anul 2007). Atlas este o solutie de adserving ce permite o administrare mai eficienta a spatiului de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related