La Cannes s-au acordat premiile Festivalului International de Publicitate

La Cannes a avut loc sambata, 21 iunie, ceremonia de decernare a celor mai importante premii ale Festivalului International de Publicitate pentru cele mai creative spoturi din intreaga lume, iar seara a culminat cu festivitatea acordarii "Leilor" la categoriile Film, Titanium si Integrated.

La categoria Film s-au inscris 609 participanti, dintre care 21 au fost premiati cu "Lei" din aur, 33 cu statuete din argint si 52 cu "Lei" din bronz.

Dupa mai multe deliberari ale membrilor juriului, la categoria Film Grand Prix au fost desemnati doi castigatori: unul pentru agentia de publicitate Fallon London care a participat cu spotul "Gorilla" la Dairy Milk, iar al doilea premiu pentru agentia T.A.G. SF / McCann Worldgroup din San Francisco pentru o campanie de publicitate realizata la jocurile video (Xbox360/Halo3: Gravesite, Enemy Weapon, John 117 Monument, Combat).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Mircea Topoleanu
acum 15 ani
e si un roman p'acolo. vezi silver press.pfffff.


Branded


Related