Unirea: Din grupa mortii in groapa cu amortiti

Daca publicitatea ar fi o minge, entuziasmul ar fi aerul care o tine umflata. Daca in primavara-vara lui 2008, mai toate campaniile s-au legat de participarea Romaniei la Euro 2008, putini sunt advertiserii care au luat in calcul si eventualitati mai putin vesele. Parca dinadins s-a evitat ipoteza - in fond, cea mai realista - ca nationala Romaniei sa fie eliminata inca din faza grupelor...

Asa se face ca, in clipele cele mai amare, in zilele cele mai triste, ne trezim inoportunati de aceleasi evocari glorioase ale "baietilor nostri", cu aceleasi indemnuri triumfale, concepute parca pentru campionii absoluti ai universului! La tot pasul, dam de cate un tricolor cu zambet de plastic si mingea in suspensie deasupra genunchiului; sau de cate o scena de familie topaind cu pretext microbistic pentru absolut orice tasti-basti care se poate cumpara cu bani. Un zapping lejer si… armate intregi de microbisti navalesc peste tine, silindu-te sa te bucuri, sa-ti impartasesti emotiile si, in ultima instanta, sa iti dai banii cu un plus de frenezie! Pentru ca pasamite "asa se face de Euro"… - Chiar si atunci cand nationala a fost eliminata? Chiar si atunci cand vehiculul favorit al transporturilor noastre emotionale tocmai a fost retras la depou? Sa strigam gol, chiar si atunci cand gol nu am prea dat, ci… dimpotriva?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

laurentiu Iancu Traian Laurentiu
acum 15 ani
nu am reusit sa trec cu succes de aceasta proba diabolica de plictiseala , cum nici tricolorii nu au reusit sa iasa din grupe la euro, nu am inteles nimik din ce ai vrut sa transmiti , asa ca poate lasi pe altii mai priceputi ;) stiu eu pe cineva !!! MAESTRE TAMBALUL !
melania alexandru
acum 15 ani
Aceste reclame, pur romanesti, ma incanta in aceeasi masura de fiecare data. Ba mai mult, le revad si pe youtube si de fiecare data ma gandesc cum va fi promovat urmatorul pahar de Unirea. :)


Branded


Related