Vara asta, premiile Tuborg isi cauta singure stapanii!

Prospero semneaza noul spot de promotie al campaniei de vara Tuborg.
Este al patrulea an consecutiv in care echipa Prospero ne provoaca in numele Tuborg sa "traim din plin o vara fara limite" si al noualea an de cand aceste doua companii colaboreaza.
Deja prezent pe 7 posturi de televizune, in formate de 40, 30 si 20 de secunde, spotul "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani" vine cu o abordare noua si originala prin care isi doreste sa iasa din reteta clasica a unui spot de promotie si sa depaseasca tiparele conventionalului. Aceasta abordare e inovativa atat la nivel de concept cat si la nivel de realizare. Totul, incepand de la tehnica de filmare pana la montaj si lumini, are un suflu nou si poate concura foarte usor cu spoturile occidentale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related