Agentia United Communications scoate oamenii de PR la lumina

Agentia United Communications a dezvoltat pentru Fundatia Forum for International Communications o campanie de imagine pentru competitia Romanian Public Relations Award 2005, cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii.
Campania de promovare a evenimentului are la baza un nou concept de creatie intitulat "O data pe an oamenii de PR ies la lumina" si se adreseaza specialistilor si companiilor care desfasoara campanii si activitati de relatii publice si comunicare.

Conceptul de creatie se refera la oamenii de PR care lucreaza in spatele programelor sau persoanelor pe care le reprezinta, iar cu ocazia acestui eveniment acesti oameni ies in lumina reflectoarelor, valoarea muncii lor fiind recunoscuta de catre personalitati din domeniu. Noul concept de creatie se va regasi in toate materialele de promovare ale evenimentului: afis, macheta de presa, brosuri, etc.
Ca partener al Romanian Public Relations Award 2005, agentia United Communications va acorda un premiu special la ceremonia de premiere "PR Gala Night".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related