ROMAQUA GROUP BORSEC si BIGGER lanseaza primul spot din seria Albacher

Romaqua Group si BIGGER Group au lansat "Frana", prima executie TV dintr-o serie de trei spoturi pentru berea Albacher. Aceasta productie marcheaza lansarea pe piata a noului brand, anuntand totodata si prima promotie Albacher: 2.5 litri la pret de 2 litri.

Povestea seriei de spoturi Albacher porneste de la intamplarile care se petrec intr-o gasca de patru prieteni, unde fiecare dintre ei are deja "locul stabilit". In "Frana" intalnim "rivalitatea" dintre liderul grupului si cel care tinde mereu catre acest loc. Cei patru prieteni stau undeva la iarba verde, bucurandu-se de un gratar, iar unul dintre ei, mai fitos, cu o masina straina, tot incearca sa plece de pe loc fara sa-si dea seama ca, din cauza caldurii care il impiedica sa judece "la rece", are frana de mana trasa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
a iesit slab rau de tot; prost este ca berea se va vinde din cauza pretului si a caniculei iar voi va veti adjudeca meritele
E.A. W
acum 15 ani
Un clip subtire ca de altfel toate clipurile din istoria acestei firme. Pacat de potentialul produselor si de imaginea ce vine din trecutul indepartat a marcii Borsec (care sta in spatele tuturor acestor produse ... ). Poate daca ar fi pe inregistrare si la ideii si nu numai la politica ar iesi ceva mai bine ... Prietenii stiu de ce...!!!



Branded


Related