Heineken incepe campania Heineken Served Extra Cold

Heineken Romania anunta oficial start-ul noii campanii "Heineken Served Extra Cold" si promite o surpriza de proportii in acest an.

Heineken Served Extra Cold aduce o noua experienta. Conceptul campaniei a fost creat special pentru consumatorii originali, increzatori in fortele proprii, spirituali, ingeniosi. Marea surpriza a campaniei "Heineken Served Extra Cold" de anul acesta este Barul din Gheata pe roti - un camion minune care ofera o experienta memorabila a berii Heineken: trairile sunt la intensitate maxima, intr-un decor surprinzator, la -8˚C!

Barul Heineken din Gheata face inconjurul Europei, pornind din Amsterdam si continuandu-si drumul prin Germania, Grecia, Polonia, Spania si multe alte tari, si nu se va opri pana ce nu viziteaza cele peste 20 de orase europene, printre care si 4 orase din Romania. In fiecare dintre aceste orase, camionul se transforma intr-un univers "extra cold", unde temperatura este de -8 grade Celsius. Barul mobil Heineken din gheata va face un tur al Romaniei in luna august si se va opri in orasele Constanta, Cluj, Timisoara si Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related