Bere pentru barbatii cu gatul subtire

Nisa, frate. Daca va puneati problema ca pretul, gustul, brandul, comunicarea, recipientul sau promotiile sunt factori care influenteaza consumatorul in alegerea berii, urcati-va repede in metrou, coborati la Unirea si luati notite: Skol a descoperit o nisa.

De ce sa pierdeti timpul cu toate prostiile alea legate de marketing, cand va puteti gandi direct la consumator? Dintre toti, alegeti la intamplare un grup de barbati care sa aiba in comun o caracteristica fizica. De exemplu, cei care au gatul subtire, de la mama natura sau din cauza diverselor imprejurari care prilejuiesc aceasta deformare fizica: ii strange des nevasta de gat, sunt ragusiti de la atata urlat la meci, poarta cravate lungi si si le prind adesea in lift sau pur si simplu se antreneaza pentru a dobori intr-o zi recordul mondial la "tarat tiruri prin parcare cu un streang legat de gat si toate astea fara sa mori".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristian Balasa
acum 15 ani
Ai scris un articol de nota 10, acid si dur precum sunt si spoturile la skol cu viata noastra in pauza publicitara. Reclama cu idiotul care si-a prins cravata este penibila. Si pentru ca trebuia sa fie si o cireasa pe tort la un moment dat apar langa el 2 tineri care aproape ca nu il observa....WTF???? doar nu vezi in fiecare zi pe unu care a ramas prins intre usile liftului....in fine, ce stim noi....noi doar consumam...sau nu :))
Ciprian Bogoi
acum 15 ani
sunt astia de la bere, care au bugete impresionante si isi permit sa arunce cu banii pe fereastra si sa faca spoturi de genul asta, jenante. Creativii sa se lase si sa se uite la comunicarea de la Tuborg de exemplu.
Radulescu Andrada
acum 15 ani
nu oamenii noi de pe cont s-au gasit sa schimbe...:) Ci aia vechi. Aia noi se intrebau la momentul respectiv aceasi lucru - dar de ce trebuie sa schimbam?

Si inca ceva - deciziile de genul asta nu prea vin de la agentie...

n-am legatura cu reclama asta. Dar era cat p-aci sa am. Si de aia zic... ca stiu.

florin dumitrescu
acum 15 ani
e directiva super-strategica.

pun pariu ca alunecatul usor vine din j'de mii de focus-groupuri si t'spe milioane de blind-teste din lumea intreaga.

cred ca deranjanta e tocmai ipostaza nefireasca de teleshopping. tind sa dau raspunderea tot pe client, care o fi vrut sa se asigure ca se intelege sticla noua, viscozitate zero si alunecabilitate maxima. cred ca, dimpotiva, spoturile ar fi "alunecat mai usor" fara atitea conferinte de presa. (manualul de sit nu spune sa pastrezi poanta curata?)

Ana Militaru
acum 15 ani
ati cam dat pe foc asa, aveti rabdare ca-mi raspunde imediat Emilian la Buzz (am trimis azi la pranz intrebarile) si se apara singur. Mai mult decat sa fac pe detectivul cu un singur caz, imi propun sa elucidez misterul schimbarilor in general, ca sa-si dea seama factorii decidenti cam cat de fericiti ii fac pe consumatori schimbarile astea si cand sunt ele cu adevarat justificate. V-ati gandit vreodata cat de minunata e industria asta daca oamenii noi sunt intotdeauna mai destepti decat cei care au lucrat acolo inaintea lor?

PS: ne pare rau ca ati pierdut pitch-ul, dear sahara.

Radulescu Andrada
acum 15 ani
s-o iau drept acid... sau drept sinceritate.

Nu l-am pierdut, dear. Am lucrat acolo...

Radulescu Andrada
acum 15 ani
N-a fost niciun pitch pe Skol de ani de zile... E la Tempo, se vor casatori in curand :P
ookkklll ooollljjj
acum 15 ani
Cata polemica...
adrian lupu
acum 15 ani
Ana. Exista un substrat al faptelor pe care te pun astia sa le analizezi. Un subtext. Nu esti tu asa usor de pacalit, ce naiba.
Ana Militaru
acum 15 ani
ne pare rau/felicitari, dupa caz

Ana Militaru
acum 15 ani
oamenii sa aiba curaj sa spuna singuri ce cred, mai ales ca ii apara pseudonimele aici. pana atunci o sa ma uit si eu ca o blonda cu ochi mari care nu pricepe nimic.

Ana Militaru
acum 15 ani
http://www.iqads.ro/a_8951
burebista dacu
acum 15 ani
poate ca sunt cam multe valuri... pentru ca aluneca usor, nu?

sa asteptam sa vedem ce spoturi se mai produc la tempo... la ce pitch-uri se duce agentia, pentru ca, nu-i asa, partenerii creativi trebuie sa confirme venirea lor in agentie - ar cam fi timpul...

Bogdan E
acum 15 ani
Aluneca usor da iti lasa ditamai nodu'n'gat :)


Branded


Related