Noua oferta Cosmote

Vineri, 20 iunie, in drumul ei spre birou, agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a ramas uimita in fata panoului de pe Arthur Verona, panou scos de multa vreme din circuitul publicitar. Actionand intr-o discretie totala, fostul client Cosmote montase in puterea noptii un nou panou cu inca o oferta in premiera in Romania.

Iata ca, dupa cei doi ani si jumatate in care agentia Cohn si Jansen a facut panourile Cosmote, a sosit si momentul in care Cosmote sa faca panoul Cohn
si Jansen.

Extra info:

Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a initiat, prin intermediul panoului de pe strada Arthur Verona un proiect social, care da ocazia oamenilor de creatie sa se exprime liber pe subiecte de interes general. Agentia a achizionat outdoor-ul de pe strada Arthur Verona, unde lunar sunt publicate lucrarile echipelor de creatie. Drintre subiectele care s-au regasit de-a lungul timpului pe panou, amintim alegerile electorale din 2008, terorismul, spaga, pupincurismul, sistemul de sanatate, demagogia, manelele, inundatiile, echipa nationala de fotbal sau consumerismul excesiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related