Magie pentru oameni mari

Doamnelor si domnilor, CAP a ridicat manusa! O fantastica revenire in ringul comunicarii bancare, unde un boxer aflat la pamant retraieste ziua nuntii, in timp ce fanii s-au ridicat in picioare si ii canta Andrii Popa, spre incurajare. Intr-un colt al ringului se pregateste urmatorul jucator, ciomagind de mama focului pestisorul de aur si urland "Gata cu magia!". In coltul opus, echipa de antrenori de la CAP ii maseaza umerii Magicianului: "Vor magie? Las' ca le aratam noi ce e cu adevarat magic la ING". Si toate astea in timp ce prin public se plimba un tip in costum albastru, cautand spectatorii care au venit cu prietenele lor cicalitoare la meci, iar cand ii gaseste, le pune mainile pe umeri, ii priveste adanc in ochi si le spune "Gandim la fel". Cine va castiga oare lupta pentru mintea consumatorului? E suficient sa faca miscari ciudate pe care sa le tina minte publicul sau trebuie sa reuseasca o acrobatie care sa constituie dovada profesionalismului lor?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Craciun Daniel
acum 15 ani
Analiza e OK. In esenta, am inteles, si cred ca asta e, anume ca publicitatea bancilor e haotica si proasta. O exceptie, in opinia mea: Zanu'!


Branded


Related