Un sampon cu ceas

Buzz cu Niculae Constantin (Creative Director, Punct Advertising)

IQads: Cum se distreaza parul cand se simte bine? Ce face el?
Niculae Constantin: In primul rand multumesc - mi s-a lamurit un mister pe care nici nu stiam ca-l am. Astia care sunt intervievati la Buzz mai jos nu erau ei neaparat culi si cule cu tot dinadinsul, ci le spui tu in prealabil ca intrebarile si raspunsurile sunt "la misto". Slava Domnului, pentru ca erau unii asa de caznit amuzanti si spontani incat imi venea sa le infig capul intr-un creion ca Jokerul. Si pe cativa dintre ultimiii nu-i salveaza nici asta. Lasand lucrurile serioase la o parte, parul se distreaza cam cum se distreaza fetele/femeile cand se simt bine in pielea lor. Principalul atribut al feminitatii (cu mici exceptii) este parul - nu sanii, nu fundul, nu picioarele sau mai stiu eu ce - un atribut de care depinde chiar si dispozitia unei zile. Americanii au o expresie foarte buna pentru asta: "Bad Hair Day". Drept pentru care "parul" devine cat se poate de natural o sinecdoca a femeii, in general.

IQads: Care e faza cu ceasurile din promotia Sun Silk? Ceva care sa aiba legatura cu samponul n-ati gasit?
Niculae Constantin Ba da. Ne gandeam sa le dam apa pentru spalat, dar n-am reusit sa gasim un multipack potrivit. Gata, m-am prins! Te iau la misto cand vreau sa evit raspunsul, nu? (Pentru cine vrea sa stie, totusi, e ideal ca un cadou sa fie si fun si sa aiba o valoare perceputa cat mai mare. Pe deasupra, in cazul a tot ce inseamna cleme de par sau alte accesorii intervine subiectivismul si gusturile diferite. Not a sureshot. Am preferat sa avem legatura cu samponul in spirit.)

IQads: N-a mai vrut nici o vedeta sa apara in spot si ati fost nevoiti sa-l faceti animat?
Niculae Constantin: O, ba da. Puteam sa apar chiar eu, si la parul meu, iesea chiar foarte bengos... Dar, de, e sampon de variante si, pe deasupra, s-a constatat ca sampoanele pentru femei se vand mai bine cand apar femei in spot. Desi daca as putea sa fac un spot cretin la sampon cu Fabio as fi superfericit. A, si contractele fetelor expirasera de ceva vreme si comunicarea Sunsilk din viitor se schimba putin.

IQads: Cat de importante sunt costurile cand se alege sa se faca un spot animat?
Niculae Constantin: Hopa. Intrebarea asta sa insemne oare ca si tu crezi ca un spot animat e mai ieftin decat unul filmat? Am auzit inclusiv clienti care cred asta, dar IQads ar trebui sa stie mai bine, nu?

IQads: De ce e nevoie de un spot pentru o promotie cu ceasuri in loc ca spotul sa vorbeasca direct despre sampon?
Niculae Constantin: Si noi ne-am gandit initial sa pastram o surpriza pentru consumator faptul ca e promotie, dar ne-au zis unii ca se vinde mai bine daca-i anuntam si la televizor. Si, apropo, daca vorbeam direct despre sampon, acum imi luam micul dejun pe Madison Avenue - sau, ma rog, Lexington, ca acolo are JWT NY sediul. Fii putin atenta: noi facem comunicarea numai pe promotii si activari.

IQads: Ati impachetat bine promotia asta in "Colectionara de emotii". Care crezi ca sunt punctele forte ale spotului, in care se observa ca se colectioneaza emotii si nu neaparat ceasuri?
Niculae Constantin: Jur ca acum chiar n-am vrut sa raspund la misto, dar pe bune... puncte forte in 25 de secunde? Nu vrei sa scot si ideile principale? Note muzicale, flori, baloane, cirese - crezi ca i se pare cuiva ca urla de pragmatism spotul?

IQads: E suficient ca spotul sa arate misto pentru ca femeile sa tina minte Sun Silk?
Niculae Constantin: Daca prin asta vrei sa spui ca spotul arata misto, multumesc. Pe de alta parte, misto arata si Pantene sau H&S, dar povesteste-mi un spot, daca poti, te rog. Alea sunt retete clare in care exista reguli cumplit de stricte de la lungimea parului pana la miscarea pe care trebuie s-o faca. Din cate stiu eu, noi suntem singurii care am comunicat original si liber pentru un sampon in piata romaneasca. Si suntem romani, apropo.

IQads: Poti sa dai un exemplu de produs mai amuzant decat samponul la care s-ar fi potrivit produsul asta?
Niculae Constantin: Stii bancul cu maicutele pe plaja cu "de trei lei sampon"? Ce, nu e amuzant?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Eliza Condrea
acum 15 ani
ko intervievatorului:))


Branded


Related