Coca-Cola Zero invita tinerii care isi doresc sa lucreze in publicitate la Atelierele ADfel

Pana pe 17 august, tinerii care isi doresc sa afle cum functioneaza procesul crearii unei campanii de comunicare intr-o agentie de publicitate se pot inscrie la Atelierele ADfel, un program special de training si workshop-uri la care participantii vor avea ocazia sa interactioneze fata in fata cu o serie de specialisti in marketing si publicitate si sa invete atat din punct de vedere strategic, cat si creativ, cum sa genereze o campanie de advertising si cum sa transforme ideea unei campanii in executii neconventionale. La finalul programului de training, cei mai buni dintre participanti vor avea sansa de a primi o bursa ce consta intr-un stagiu de practica, cu durata de o luna, la una dintre cele mai bine cotate agentii de publicitate din Romania.

Sub conceptul "Esti fresh si iti faci si portofoliu", in perioada 22-29 august, cei 25 de participanti, grupati in 5 echipe, vor fi antrenati ca in 7 zile sa finalizeze o campanie. Participantii vor primi brief-ul de campanie de la Sonia Micu, Junior Brand Manager, Coca-Cola Light & Coca-Cola Zero, urmand ca partea de strategie sa fie dezvoltata impreuna cu Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner, McCann Erickson. Cele 4 zile dedicate procesului creativ vor fi supervizate de Andrei Tripsa, Creative Director Propaganda si Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson. Coordonarea echipelor din partea IQads va fi asigurata de Costin Radu, Managing Director, IQads. De-a lungul procesului, dotarea tehnica a echipelor va fi asigurata prin instrumente oferite de Apple.

La finalul atelierelor, cele 5 echipe implicate vor trebui sa demonstreze rezolvarea brief-ului intr-o campanie print si propuneri de executii neconventionale. Acestea vor fi expuse in timpul festivalului ADfel pentru a fi votate de catre public, dar si de catre mentori in vederea desemnarii echipei castigatoare.

Cei 5 membri ai echipei castigatoare vor avea ocazia sa lucreze timp de o luna in agentiile care sprijina acest proiect prin oferirea unui stagiu de practica in departamentele de creatie proprii: Cohn&Jansen, McCann Erickson, Propaganda, Sister & Co si iLeo.

Pentru inscriere, doritorii trebuie sa trimita pana la data de 17 august 2008 un e-mail cu subiectul ATELIERELE ADfel la adresa [email protected] in care sa includa:
- datele personale - nume, data nasterii, date de contact, studii, experienta profesionala (acolo unde este cazul);
- numele campaniei de advertising preferate si motivul pentru care considera ca respectiva campanie este o campanie buna (format: text, max. 1 pagina de document Word, font 12, spatiere la un rand);
- o scrisoare de motivatie care sa raspunda la intrebarea "In ce departament mi-ar placea sa lucrez intr-o agentie de publicitate?".

Participantii selectati pentru a participa vor fi anuntati in data de 19 august pentru confirmarea participarii. Castigatorii celor 5 stagii de practica vor fi cunoscuti in data de 29 august. Mult succes!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Robert Isar
acum 15 ani
si in cazul meu daca nu am avut nici o legatura pana acum cu publicitatea si as vrea sa lucrez in acest domeniu, as avea macar cea mai mica sansa??
viorel dragomir
acum 15 ani
nu ai de convins decat un juriu. arata-le/spune-le cine "esti" si poate le place de tine :)
Adrian Dobre
acum 15 ani
nu - nici o sansa
cosmin umbres
acum 15 ani
nu poate fi atat de greu...trebuie doar sa te vinzi mai bine ca altii...asta facem de cand ne nastem: ne vindem!...Nu in sensul ala rau al cuvantului. Gandeste-te cat de usor atrageam atentia parintilor sau a celor din jur cand eram mici. Eu daca vedeam ca nu merge cu frumosu spargeam ceva prin casa dupa care plangeam cu lacrimi de crocodil;))
Alina Balas
acum 15 ani
nu ar trebui sa privim totul atat de simplu "vindem" deoareca pentru a fi vanduta, creatie trebuie incadrata in anumite limite si reguli. Asta se cere de la noi. Daca putem sa o facem, juriul e al nostru.
Oana Alexandra Surugiu
acum 15 ani
eu cred ca pentru a intra la Atelierele ADfel nu trebuie neaparat sa fi avut o legatura cu publicitatea ci cel mai mult tine de cat de creativ esti si (cel mai important) cat de dispus esti sa muncesti.
Oana Alexandra Surugiu
acum 15 ani
eu cred ca pentru a intra la Atelierele ADfel nu trebuie neaparat sa fi avut o legatura cu publicitatea ci cel mai mult tine de cat de creativ esti si (cel mai important) cat de dispus esti sa muncesti.
Daniel Zaha
acum 15 ani
creativitatea vinde ; eu as incercacu toate ca nu am nici cea mai vaga idee despre rotitele din spatele unei campanii de publicitate , si poate ca asta e un avantaj , pornind de la ideea de a surprinde publicul si mentorii insa am nevoie de mai multe detalii .
COMAN NICOLETA
acum 15 ani
am lucrat in agentii de publicitate, nu in departamentul de creatie, ci in departamentul de Field ca project manager, iar aceasta propunere este bine venita si chiar antrenanta, cred ca o sa incerc si eu
Mariana Negoita
acum 15 ani
De ce credeti ca doar tinerii pot crea in publicitate ? Oare credeti ca nu are si experienta rolul EI ? Mai gand..iti-va ! Oricum voi stiti ca in domeniul asta ECHIPA e totul si ea trebuie sa fie <eterogena> Succes si inspiratie !
george florian bodea
acum 15 ani
Citind comentariile , imi dau seama ca nu stiti ce e aceea publicitate.Da, este un juriu, dar de fapt nu el este acela care pe care trebuie sa il suprindeti. Publicitatea nu implica doar imaginatie, creativitate, etc. . Un produs sau serviciu bun se vinde singur.Incercati voi sa creati un spot publicitar(radio, tv, presa tiparita) la un produs pe care il cunoasteti cel mai bine, simplu, cunoscut pe piata...cum vreti voi. O sa vedeti ca pana si ideea se va schimba de foarte multe ori pana sa ajungeti macar sa aveti un start cat de cat acceptabil...Concurenta e mare, piata e vasta, lumea e satula de campaniile de publicitate... Senzationalul prin noutate si simplitate e ceea ce atrage...comicul...E greu, fratzilor, va spun din proprie experienta...Am incercat, impreuna cu o echipa, sa facem un astfel de proiect(o echipa de prieteni care nu au mai lucrat in domeniu), si sincer ne-a luat doua saptamani sa ajungem la o idee de start, iar proiectul nu a fost cine stie ce si cu un rezultat senzational...E bine ca aveti incredere in fortele voastre, si eu am, dar...incercarea moarte n-are...succes!!!
Ionut Tofan
acum 15 ani
as fi vrut si eu da ... nu-s din bucuresti . am ceva experienta in productie spoturi audio dar publicitatea este diferita din felul fiecaruia de a o percepe ,a concepe ,vedea ,simti ,auzi.... toata lumea tinde catre spoturi cu acoperire cat mai mare a segmentului de piata dpdv atat al varstei consumatorului cat si rangul social , spoturi generaliste daca am voie sa folosesc acest cuvant, din aceasta cauza este si are sa fie din ce in ce mai greu sa creezi ceva sa surprinda ca capteze sa faca receptorul spotului perfect convins de calitatea produsului prezentat.

succes colegilor din toata tara mai ales celor care iubesc fenomenul publicitate. saluturi de la nutu

Claudia-elisabeta Leahu
acum 15 ani
eu am o diploma in cine-foto-video iar sotul meu are o vechime de 14 ani in televiziune si ne ocupam de foto,filmari,montaje...daca doriti o colaborare in sensul acesta sau daca v-ar interesa am 2 copilasi de 9 luni gemeni,baiat si fata pt.anumite spoturi publicitare

www.studiouldeproductievideo-photoleahutm.blogspot.com

[email protected]

Florin Georgescu
acum 15 ani
daca exista in actuala epoca, o creatie mai pertinenta, atunci cu siguranta este PUBLICITATEA !- atunci cand ajunge la forma de arta , nu mai conteaza prea mult ce promoveaza, ci numai dorinta de a o consuma ! - atunci apar satisfactiile ... si e al naibi BINE !
Cristian Damian
acum 15 ani
Sunt unii care o dau cu video in sus si-n jos....ma rog. Tocmai acum si-a gasit Coca-Cola sa faca un concurs de print, cand si-au reziliat toate aparitiile de print???!!!ha ha ha....sunt in criza?Au ajuns la ideea ca toate machetele sunt varza?!A ramas McCann fara idei???
Diana Breaban
acum 15 ani
Lucrez gratuit pentru o campanie...si castig o luna de muca pe gratis. Vezi ce face publicitatea? iti spune acest lucru mai frumos :)
valentin cimpian
acum 15 ani
Proiect excelent intr-un domeniu fff interesant.Pacat ca am 51 de ani.


Branded


Related