Trendsetteri in comunicarea bancara

Interviu cu Costin Popescu (Director de Creatie, Managing Partner, CAP), Cristina Purcarea (Client Service, Managing Partner, CAP)

Din perspectiva consumatorului, invazia de personaje fantastice in comunicarea bancara mi se parea exasperanta. Dar din perspectiva agentiei, o discutie interesanta ar fi despre cum sa reusesti sa convingi clientul sa accepte o propunere trasnita ca asta. Acum nu mai e asa greu, pentru ca aproape toate s-au aliniat la curentul magico-simpatic, dar cum o fi fost la inceput, cand toate bancile erau scortoase? Costin si Cristina de la CAP ne povestesc despre cum au pus aceasta piatra de hotar, cum au mentinut aceeasi linie in creatie pentru platforma "Curios care e adevarul?", de la ING, iar in plan secund, se va observa efectul articolaselor scrise de mine de-a lungul timpului despre "magia bancara". Agentia are, in sfarsit, cuvantul:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Ciprian Bogoi
acum 15 ani
Domnii advertiseri vorbesc frumos si strategic, dar campania "trasnita" pe banii cui se face? Pe banii clientilor si nu zic aici de banci, ci de clientii bancilor. Aceasta relaxare in comunicarea instit. bancare este ok pt toata lumea, mai putin pt omul de rand care si-a facut un credit, care isi asuma tot riscul si care nu stiu cat de impresionat este de reclamele colorate sau mesajele haioase din spoturile de la banci.

Ok...nu mai o potrivita o abordare clasica, tipica de "banca" cum era cu ceva timp inainte...dar banii sunt bani si acum si atunci. Iar riscurile poate sunt si mai mari...asa ca relaxarea asta...sa nu fie prea mare...

http://mkt-blog.blogspot.com/2008/08/bancilesunt-serioase.html



Branded


Related