Olimpiada reclamelor 2008

Ati observat ca exista perioade cand toata populatia tarii se transforma in comentatori sportivi? Asta se intampla mai ales cand vine vreun Campionat Mondial sau vreo competitie de talia Jocurilor Olimpice. Toata lumea se pricepe brusc la arbitraj, intelege cum se joaca fair-play, stie cum e cu competitia, ce inseamna sa ai curaj, sa-ti infrangi emotiile si sa stii sa pierzi.

Jocurile Olimpice de la Beijing, care si-au deschis portile anul acesta pe 8 august, au devenit in aceasta perioada atractia principala a miliarde de oameni. Una dintre noutatile editiei cu numarul 29 este ca probele JO vor fi transmise si pe YouTube. Google a semnat un acord cu Comitetul Olimpic International pentru a difuza rezumatele zilei pe canalul sau deoarece 77 de tari nu vor transmite desfasurarea probelor olimpice in direct si integral, din cauza lipsei unui buget suficient care sa acopere cumpararea drepturilor media pentru transmisiunea Jocurilor Olimpice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related