Hochland Romania intra intr-o noua categorie cu ajutorul Bridge Communication

Hochland Romania si-a facut intrarea in forta pe piata de telemea, odata cu lansarea unui nou produs, Telemeaua Hochland. Divizata intre vrac si ambalata, piata de telemea se afla in prezent in continua expansiune, cu oportunitati de dezvoltare promitatoare pentru jucatorii implicati.

Vorbind despre cel mai recent membru al familiei Hochland, Dan Oprescu, Marketing Manager Hochland Romania, a declarat: "Suntem o companie de forta pe piata branzeturilor din Romania, lidera in categoriile branza topita, cascaval si crema de branza. Ca atare, este un obiectiv important sa ne extindem si sa cucerim celelalte categorii de branzeturi, iar piata de telemea este una dintre cele mai apetisante in acest moment, datorita ritmului de crestere si a afinitatii consumatorilor pentru acest produs. Promisiunile Hochland: prospetime garantata, calitate excelenta si o adevarata experienta a gustului se regasesc din plin in noua Telemea".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related