Editie speciala Prigat: cu eticheta conceputa si votata de public online

Pentru prima data in Romania, consumatorii unui brand ajung printr-o platforma online pe etichetele produsului lor favorit. Prigat impreuna cu iLeo si 23 Communication Ideas au provocat consumatorii la un concurs de fotografii pe internet unde juriul suprem a fost publicul care a votat cele mai "energice" siluete de fani Prigat. Aceste imagini se vor regasi pe etichetele noului ambalaj intr-o editie speciala la finalul anului.

Odata cu schimbarea imaginii, Prigat a decis sa comunice online printr-un website dedicat lansarii noului ambalaj, a noii identitati vizuale si a noii platforme de comunicare: Olimpiada Oamenilor Obisnuiti. Si pentru ca intregul eveniment e dedicat olimpicilor vietii de zi cu zi, oamenilor obisnuiti, acestia au fost invitati sa trimita poze cu ei in ipostaze celebrand energia demonstrata in situatii din viata de zi cu zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related