O campioana olimpica despre reclamele din competitiile sportive: Andreea Raducan

Interviu cu Andreea Raducan, fosta campioana olimpica, coordonator relatii publice al Fundatiei Olimpice Romane

De la Nadia incoace, gimnastica a devenit sportul la care romanii au dovedit ca sunt cei mai buni, in mai toate competitiile dedicate obtinand medalii valoroase. Cea mai recenta a fost obtinuta chiar anul acesta la Jocurile Olimpice de la Beijing. Cum se promoveaza o campioana olimpica si de ce nu apar mai multi sportivi in reclame, am aflat de la Andreea Raducan, fosta campioana olimpica a Romaniei.

IQads: Andreea, cum privesti Jocurile Olimpice din postura de comentator? Era mai usor cand participai in competitie?
Andreea Raducan: Nu era usor, dar cred ca era mult mai frumos atunci cand concuram. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut si in postura de comentator sportiv la Jocurile Olimpice de la Atena - 2004. Am trait atunci emotiile unui adevarat spectacol pe care il ofera cel mai mare eveniment sportiv al Planetei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related