Romanilor le plac probele de halbere si aruncatul cu privirea

Buzz cu Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis)

IQads: Ce sarbatoreste Ursus in spotul "Bottle Chase"? Succesul oamenilor obisnuiti sau succesul personal? (ca in Fotograful si Cascadorul)
Razvan Capanescu: In "Bottle Chase" URSUS sarbatoreste succesul oamenilor obisnuiti care sunt cu gandul la succesul oamenilor neobisnuiti (olimpicii).

IQads: S-a inventat o proba speciala la olimpiada asta, deci... Bottle Chase. Care e recordul ei de pana acum?
Razvan Capanescu: Romanii au o traditie neintrerupta de vreo 2000 de ani la sportul cu paharul (rotund, in general). Este adevarat ca de "halbere" vorbim ceva mai recent in istorie, insa, cum Ursus este o bere premium, trebuia sa gasim o proba mai speciala. Recordul momentan este cel de 20 de secunde (cel mai scurt cut down al spotului). "Bottle Chase" s-a bucurat de o participare masiva la prima editie, drept urmare ar fi sanse sa gasim si baza pentru a face o proba olimpica. La urma urmei, ping-pong-ul s-a inventat lovind dopuri de pluta pe masa din bar :).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related