Jessica Simpson endorseaza berea sanatoasa

Cantareata americana Jessica Simpson a fost aleasa ca personaj garant pentru o bere care se pozitioneaza ca fiind o bautura sanatoasa pentru consumatorii sai. Conform Brand Republic, imaginea de persoana care are grija de sanatatea sa pe care si-a creat-o Simpson a stat la baza alegerii ei ca endorser pentru berea Stampede Light Plus.

Campania de marketing o are in prim plan pe Simpson care marturiseste: "Da, merg la sala si am grija de mine, dar din cand in cand imi place sa beau o bere rece".

Berea Stampede Light contine vitamina B si acid folic. Ideea de a scoate o bere care sa corespunda standardelor actuale din industria produselor nutritive este strans legata de contextul in care tot mai multe branduri promoveaza un stil de viata sanatos. Exemple ar fi Flora pro.activ si Benecol care ajuta la scaderea nivelului de colesterol, in timp ce Diet Coke Pus si bautura racoritoare Vitaminwater si-au imbogatit continutul cu vitamine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related