Hai sa ne jucam si ADfel!

Ieri dupa-masa, cand am ajuns la Motoare, sirenele de la Grafica si Tipar exersau trasul cu bobarnacul la poarta direct pe biroul de forme si relatii. Le-am pozat repede si le-am transmis follower-ilor ADfel de pe Twitter ca sirenelor le arde de joaca si ca meciul care urma sa fie difuzat pe seara nu era un motiv serios sa le refuze invitatia, pentru ca si ele tot la fotbal ii chemau.

Pentru cei care au cedat tentatiei si s-au hotarat in ultimul moment sa vina la Motoare, Coca-Cola Zero s-a asigurat ca vor gasi si loc liber in parcare, si aproape de intrare. In timp ce baietii ajunsi in terasa mergeau intins la biroul cu forme, avantul le era taiat de un barbat misterios care isi flutura pelerina neagra prin terasa. Inaintand cu prudenta, mai descopereau inca unul, cu pelerina rosie. Apropiindu-se mai mult, sa se convinga daca e chiar invincibila concurenta, observau ca atat Batman, cat si prietenul lui, Captain Planet, intrasera putin la apa si fusesera trimisi de Gala Societatii Civile, pentru a atrage atentia ca binele o duce rau in Romania.

Trecand repede peste socul de a-si vedea eroii preferati slabiti si fara puteri, cercetasii de la Business Standard misunau in continuare prin terasa, grabindu-se sa-si incheie mai repede afacerile, pentru ca aveau treburi mai importante de facut: sa se alinieze si sa tropaie pe langa scena, pana cand dresorul avea sa le dea voie sa urce si sa se joace cu cainii adusi pentru marele experiment: joaca de-a MythBusters, emisiunea de la Discovery.

Dupa numerele de dresura in engleza, turca si romana (in functie de limba materna a patrupezilor), cei trei caini au avut o misiune grea: aceea de a lamuri daca pot merge cu covrigi in coada sau nu, ca sa stie si poporul roman ce proverbe mai inventeaza. Dupa ajutorul acordat de micii asistenti, s-a demonstrat nu numai ca e posibil sa vezi caini cu covrigi in coada, dar si ca romanii se pricep la vorbe de duh. Pentru cei care prefera sa se uite la "Cum se fabrica (How it's made)" pe Discovery, binecunoscuta "doamna din lift", care tese tot timpul un goblen, a fost si aseara la datorie, gata sa faca o demonstratie in direct.

Apoi in terasa s-a instalat un murmur general, intrerupt la rastimpuri de cate un urlet victorios. Incepuse joaca de-a "Portocalul" prin sms, un fel de spanzuratoare, numai ca mai vesela, cu portocale. Fanta ne-a aratat din nou, in mod neconventional, ce inseamna Play On. Teasing-ul pentru joaca, la fel de neconventional, fusese facut la baie, unde baietii se puteau juca An-tan-te pentru a-si alege locul faptei.

Dupa ce a fost ales castigatorul iPod-ului Nano dintre toti castigatorii serii, cei prezenti in terasa au revenit la jocul de fotbal de la Grafica si Tipar, pe care il carau peste tot cu ei, chiar si la bar, pentru ca voiau sa si-l ia acasa cu orice pret. Gandindu-ma la ce se intampla de obicei cu materialele promotionale, mi-am dat seama ca era un mare succes.

Sa vedem ce succes vor avea lucrarile celor 5 echipe participante la Atelierele Coca-Cola Zero. Astazi vor sustine prezentarile in fata juriului format din specialisti, iar apoi lucrarile vor fi expuse in terasa pana duminica seara, pentru a fi votate de public, urmand sa se faca o medie ponderata intre cele 2 note. Luni va fi anuntata echipa castigatoare, ai carei membri vor primi cate un loc de practica in 5 agentii mari din Romania: Cohn&Jansen, McCann Erickson, Propaganda, Sister&Co si iLeo.

Asa ca veniti pregatiti de vot diseara, pentru ca, pe langa lucrarile scolarilor, vor fi expuse si husele de iPod inscrise in concursul de pe blogul ADfel si, din cate am vazut, doamna de la lift o sa primeasca ea insasi o lectie de "how it's really made" de la participantii la concurs.

ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN, sustinut de Radio Guerrilla si are ca parteneri Academia Catavencu, TABU, Money Express, Business Standard, Realitatea TV, U TV, Grafica si Tipar, OOPS Media, MV.com si Cotidianul.

Brandurile prezente la aceasta editie a festivalului sunt Coca-Cola Zero, Schweppes, Sprite, Fanta, Burn, Epson, Sloggi, Discovery Channel, Apple, World Wide Fund For Nature, Carturesti, Secs, Gala Societatii Civile, Eco-Asist, Mare Nostrum, Salvati Delta, Fac ce vreau, Grafica si Tipar, Politia Capitalei, Business Standard, Curtea Veche si Group Initiative for Animals.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related