Opera Nationala Bucuresti iese in strada alaturi de Lowe & Partners

Opera iese in strada in cadrul unui eveniment inscris inca de anul trecut in calendarul capitalei, dar promovat pentru prima data anul acesta printr-o campanie neconventionala orchestrata de agentia Lowe & Partners.

Promenada Operei - voci tinere este evenimentul anual in cadrul caruia Opera iese efectiv in strada, organizand un concert in aer liber dedicat tuturor melomanilor. Este un moment special cand un gen perceput drept elitist devine accesibil tuturor.

Agentia Lowe & Partners a preluat conceptul evenimentului, acum aflat la a doua editie si l-a declinat intr-o campanie care isi doreste sa dovedeasca faptul ca opera nu este nici pe departe un gen rezervat unor privilegiati.
"Am vrut sa aratam faptul ca Opera coboara de pe scena in strada, ca fastul acestui gen muzical nu este dictat de tinute sofisticate sau de restrictii sociale. Le-am spus practic bucurestenilor ca Opera ii asteapta pe toti la concert. Locuri obisnuite din oras gazduiesc zilele acestea o loja sau un jilt din care trecatorii pot privi prin lorniete spectacolul citadin in culori regale. Am incercat totodata sa aducem putin din rafinamentul si stralucirea operei, in peisajul destul de gri si tern din Bucuresti. Rezultatul dorit este sa aducem cat mai multi oameni la Promenada!", declara echipa care a lucrat pe acest proiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related