Grupul Realitatea-Catavencu se extinde in new media si servicii de consultanta de business

Boardul director al Grupului Realitatea-Catavencu a aprobat astazi mai multe proiecte importante in zona new media, decizie care marcheaza trecerea fostei structuri online la statut de divizie autonoma, de interes strategic pentru grup.

Divizia Business Media va beneficia astfel de o noua formula de conducere si functionare, devenind Divizia Business Media & Consulting, o data cu aprobarea proiectului Money Consulting - o noua structura a grupului care va oferi servicii premium de consultanta de afaceri.

La randul sau, New Media devine o structura de sine statatoare in cadrul grupului, managing director al noii divizii fiind numit Dragos Stanca (anterior director Business Media & Online). In subordinea sa se vor afla atat operatiunile online existente, cat si consortiul de companii care se va forma in jurul proiectului F5 (investitii si parteneriate new media).

Divizia Business Media & Consulting va fi adiminstrata de catre Money Consulting - companie al carei presedinte este Sorin Freciu, actualul redactor sef al canalului The Money Channel. Directorul general executiv al diviziei Business Media va fi Dragos Nedelcu, actualul manager de proiecte speciale al grupului. Operatiunile TV (Money Channel) si publishing (Business Standard si Money Express) vor fi conduse in continuare de Onut Dragomirescu, respectiv Andreea Rosca. La activitatile de televiziune si print business se vor adauga insa, in noua formula, si cele de consultanta in afaceri.

"Deciziile luate azi reconfirma decizia strategica Realitatea-Catavencu de a ramane cel mai dinamic grup media din Romania. Ritmul de crestere realizat in semestrul I in new media ne-a obligat sa grabim procesul de constituire si consolidare a acestei noi divizii. De asemenea, sunt convins ca, prin infiintarea Money Consulting, divizia de business media - care contine acum o televiziune foarte tanara, dar care s-a impus ferm pe piata, si doua produse print lansate cu succes anul trecut - isi va accentua ritmul de crestere inregistrat pana acum", a declarat Sergiu Toader, presedintele Realitatea-Catavencu.

Dragos Stanca (34 de ani) are 13 ani de experienta in media. A lucrat ca jurnalist radio, tv si de presa scrisa, apoi ca manager in publishing si new media. S-a alaturat grupului Realitatea-Catavencu acum doi ani, ca director general publishing, pozitie detinuta anterior la grupul MediaPRO. In cursul anului trecut, Stanca a coordonat restructurarea diviziei publishing a grupului Realitatatea-Catavencu, realizand in paralel strategia de relansare a ziarului Cotidianul si lansarea cotidianului Business Standard si a saptamanalului Money Express. Ulterior structurarii grupului pe divizii (quality, business si lifestyle) in functie de consumator, Stanca a preluat Divizia Business Media (Money Channel, Business Standard si Money Express) demarand, in paralel, constituirea diviziei New Media si structurand proiectul de investitii online F5.

Sorin Freciu (40 ani), redactor sef si realizator la Money Channel, lucreaza de patru ani in presa si peste 11 ani de experienta in management.

Dragos Nedelcu (33 ani) este absolvent al facultatii de jurnalistica. A facut parte din echipa care a lansat cotidianul Ziarul Financiar. Ulterior, a devenit redactorul sef adjunct al revistei Capital, iar din 2007 s-a alaturat grupului Realitatea-Catavencu din pozitia de manager de proiecte speciale.

Grupul Realitatea-Catavencu, singurul grup de media integrat romanesc, desfasoara activitati in toate ariile de business mass-media, avand operatiuni in televiziune, publishing print si online, new media, radio, agentie de presa si indoor tv (digital signage). Grupul este primul din Romania si printre primele din Europa care a decis sa-si grupeze toate activitatile in functie de consumator, nu in functie de mediul de distributie.

Managementul a fost structurat, astfel, pe produse diverse (radio, tv si print), grupate in divizii: Quality (Realitatea TV, Realitatea FM, Academia Catavencu, Cotidianul, Radio Guerrilla, Idei in Dialog), Business Media (Money Channel, Business Standard, Money Express, IQads) si Lifestyle (Romantica, 24FUN, Tabu, Superbebe, Aventuri la Pescuit, J'adore, Bucataria pentru toti).

Acestor trei divizii li se adauga cealalta structura strategica a grupului - agentia de presa NewsIN - structura care coordoneaza integrarea editoriala la nivel de grup - reteaua digital signage Monopoly TV si, incepand de astazi, noua divizie New Media (toate site-urile actuale ale grupului si consortiul de companii care fac parte din proiectul F5).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related