Si castigatorul campaniei pentru Premiile Emmy este.....WongDoody

A 60-a editie a Premiilor Emmy, programata pentru difuzare in data de 21 septembrie, va fi prefatata de o campanie ce inghesuie zeci de vedete pe un metru patrat.

ATAS (Academy of Television Arts & Sciences) a incredintat conceptul creativ agentiei independente WongDoody din Los Angeles. WongDoody a mizat pe un efect multiplicat de star-power, alaturand imaginile a 418 personaje. Conform AdWeek, achizitionarea drepturilor de imagine a fost marea provocare pentru agentia de publicitate, unele dintre stele fiind demult apuse.

Campania de print si OOH "Everyone on TV is going. Are you?" reuneste eroi, interpreti si personalitati care au incantat generatii diferite de public pe parcursul a 60 de ani de televiziune. Ideea este justificata de necesitatea de a evidentia caracterul aniversar al editiei si in acelasi timp de a atrage o audienta cat mai larga, formata din grupuri diverse de fani. Istoria este comprimata astfel incat Incredibilul Hulk prinde viata alaturi de Muppets, magnatii din Dallas, naufragiatii din "Lost", prietenele din "Totul despre sex", Jay Leno sau Donald Trump.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related