MRM Partners schimba fontul pentru Microsoft Romania

Compania de comunicare digitala MRM Partners, divizie a McCann Worldgroup Romania, a dezvoltat noua campanie pentru Microsoft Romania, "Schimba Fontul!"

MRM Partners a dezvoltat, impreuna cu Microsoft Romania, agentia de media Universal McCann si McCann PR, un proiect de comunicare complex pentru lansarea pachetului Microsoft Office 2007 Acasa si pentru Scoala. Campania s-a desfasurat in principal online, combinand bannere clasice cu proiecte Beyond Banner, printre care si "redecorarea" completa a unor bloguri importante din blogosfera romaneasca.

"Am avut mult de lucru la aceasta campanie, dar impreuna cu MRM am realizat o campanie creativa, apreciata de parteneri, clienti si comunitatea de IT, in timpul pe care ni l-am propus. Am observat cu placere ca echipa s-a adaptat rapid la modul nostru de lucru si la cerintele brandului. Aveam nevoie de acest suflu creativ pentru a fi competitivi in piata romaneasca si impreuna cu MRM credem ca vom reusi." - Marian Brostean, Information Worker Business Group Manager, Microsoft Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related