Media School te face mare!

Acesta este sloganul campaniei pentru Scoala de Media, care va pregati profesionisti in domeniu, incepand cu 27 septembrie 2008.

Campania de promovare a fost realizata de Next Advertising. Provocarea a constat in faptul ca "a trebuit sa gasim un ambalaj care sa arate ca exista glamour in meseria asta", dupa cum a declarat in cadrul conferintei de presa Bogdan Muresanu (Senior Copywriter, Next Advertising). Raspunsul a venit repede: "Media planningul inseamna putere, inseamna forta", a continuat el, referindu-se la faptul ca un job intr-o agentie de media presupune gestionarea unor bugete mari. Aceasta idee s-a concretizat in testimonialele unor media planneri cunoscuti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related