Republik se repozitioneaza

Republik se extinde dincolo de film si muzica, asupra a tot ce tine de industriile creative - de la fashion la design, arhitectura si arta contemporana.

Republik s-a lansat acum 3 ani ca revista de muzica, film si urban, fiind o alternativa la discursurile intalnite pe piata romaneasca de publishing. Republik capata incepand cu acest al 40-lea numar un continut editorial extins si o noua infatisare. Noua pozitionare are in vedere un segment de public tot mai larg ale carui interese in materie de lifestyle se diversifica si se plaseaza gradual la intersectia mai multor domenii creative.

"Omul creativ devine si la noi multidisciplinar si simte deja nevoia de o sursa de informare pe masura deschiderii si a curiozitatilor lui. Vrea sa fie inspirat, iar lucrurile care il inspira sunt de obicei intercorelate. Asa ca vrem sa exploram de voie in toate domeniile de 'lifestyle creativ' care ne intereseaza. Ne privesc in continuare filmul si muzica, dar si design-ul si arhitectura contemporana, fashion-ul, artele vizuale - tot ce se califica drept gesturi creative," spune Bruno Andresoiu, Director Igloo Media si Republik.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
re pozitionarea e buna citeodata... problema e ca lipsa unui concept te face sa nu te simti prea bine in noua pozitie - pacat!


Branded


Related