TEMPO Advertising premiaza performanta

Agentia independenta de publicitate TEMPO Advertising a organizat o festivitate de premiere pentru a rasplati performanta canotoarelor Viorica Susanu si Georgeta Andrunache, medaliate cu aur in cadrul olimpiadei de la Beijing.

Barca TEMPO a trecut prima linia de sosire in proba de dublu rame fara carmaci, reusita fiind recompensata cu 300.000 RON de Dragos Grigoriu, presedintele agentiei TEMPO Advertising.

Evenimentul s-a incadrat in seria actiunilor desfasurate sub mesajul "Performanta trebuie rasplatita!" si a incununat pareteneriatul dintre Federatia Romana de Canotaj (FRC) si TEMPO. In calitate de agentie de comunicare, aceasta si-a asumat rolul de a creste vizibilitatea valorilor sportive romanesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Stefan Paun
acum 15 ani
TEMPOOO folositi poze de pe net pentru a face creatie...pentru marele client HEIDI

Am in baie gelul de curatare cu miere si arnica de la BIOTEN, iar in frigider am gasit ciocolata Heidi MILK DELIGHT-walnuts&honey cu o poza identica folosita in designul ambalajului BIOTEN...prima impresie a fost "nu cumva o sa fac balonase la gura daca inghit ciocolata asta?"...TEMPO demonstreaza pe ce pozitie se afla...sa fie o grava intamplare?! DA!

Cel care a uzat de o poza comuna ce fel de creativ este? Dar TEMPO ce agentie este?

Stefan Paun
acum 15 ani
Verifica acest link pentru BIOTEN: http://images.google.ro/images?hl=ro&q=BIOTEN&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Ciocolata Heidi MILK DELIGHT-walnuts&honey se vede la raft...sau o stiu deja consumatorii



Branded


Related