Think a investit peste 2 mil. euro pentru a juca in Liga 1 a marilor jucatori din piata de productie publicitara

Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro in echipamente reusind astfel sa-si consolideze pozitia pe piata de productie publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei, evaluate la peste 1 milion de euro.

Trendul ascendent al companiei este justificat atat de performanta echipei Think cat si de viziunea managementului care a inteles importanta investitiilor in dezvoltarea companiei.

"Misiunea Think este de a oferi solutii complete si inedite de productie publicitara. Ma refer la solutii nu doar produse, intrucat oferim clientilor nostri servicii integrate de productie publicitara" declara Sara Constantin, director general Think.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related