Publicitate si comunicare - cea mai disputata categorie de concurs la Internetics 2008

Premiile Internetics 2008 vor fi disputate de peste 220 de lucrari. Cele trei categorii de concurs - "Publishing", "Servicii", "Publishing si comunicare" au fost deschise pentru inscrieri timp de 2 luni, in perioada 14 iulie - 14 septembrie.

Categoria "Publicitate si comunicare" este cea care a atras cele mai multe inscrieri, respectiv 151. Cele mai disputate sectiuni de concurs sunt: "Site-uri de promovare Corporate", cu 20 de inscrieri, "Site-uri de promovare FMCG food" si "Campanii de bannere", fiecare cu 16 inscrieri.

"Nivelul participarii este conform asteptarilor noastre, avand in vedere ca odata cu editia din anul acesta am impus criterii de jurizare mult mai dure si un formular de inscriere deosebit de riguros. Separarea competitiei de Web Graphic de Internetics pentru transformarea intr-un proiect separat aproape ca nici nu se face simtita", declara Andrei Bortun, General Manager Millenium Communications.
Participantii de anul acesta sunt afisati online, pe www.internetics.ro, incepand de marti, 15 septembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related