Aproximativ 300 de branduri romanesti si internationale, eligibile pentru statutul de Business Superbrand in Romania in 2008

Superbrands Romania anunta finalizarea primei faze a programului Business Superbrands 2008, in cadrul careia au fost evaluate 928 de branduri la nivel de companie (corporate brands), romanesti si internationale, clasificate in 34 de domenii de activitate. 21 de personalitati din comunitatea de afaceri, dar si experti in marketing si branding, au raspuns invitatiei de a face parte din Consiliul Superbrands 2008 si, conform metodologiei internationale Superbrands, au evaluat, pe criterii de Reputatie, Incredere, Calitate si Diferentiere pe piata, cele aproape 1 000 de branduri rezultate din documentarea de piata efectuata de Nielsen, partenerul organizatiei Superbrands pentru Romania. In urma procesului de evaluare, din numarul total de branduri propuse initial pe lista extinsa elaborata de Nielsen, 30% au devenit eligibile pentru statutul de Business Superbrand in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related