Generali Asigurari va lansa campania de comunicare CASCO - "Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura"

Romania este caracterizata prin cea mai mare frecventa a daunelor din Europa de Est, cea mai mare viteza de crestere a parcului national de autovehicule si una dintre cele mai slabe infrastructuri de drumuri.

Generali Asigurari continua procesul de educare a pietei, rol asumat la inceputul acestui an, prin lansarea unei campania de comunicare CASCO - "Pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Campania se va desfasura in perioada 29 septembrie-14 noiembrie, pe canalele print, radio si Internet. Obiectivul principal il constituie incurajarea unui comportament prudent in trafic, prin comunicarea recompenselor oferite de produsul CASCO Generali: prime de asigurare mai mici pentru soferii responsabili si serviciile de calitate pe care le ofera compania - plata rapida a daunelor, decontarea directa cu peste 400 de service-uri din intreaga tara si asistenta rutiera 24/7. Campania este dezvoltata de catre agentia de publicitate Prospero si va fi sustinuta de o campanie dedicata de relatii publice, prin Free Communication.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 15 ani
Sunt cu ochii pe asigurari ca pe butelie. Nu-i cred pe agentii de vanzari de polite de asigurare nici macar cat as crede-o pe nevasta-mea cand e in pat cu altul, in mijlocul "actiunii" si mi-ar spune " nu e ceea ce crezi".

Intr-adevar.

Ia sa vedem pr si inca o campanie ratata.



Branded


Related