TNT - o abordare sintetizata intr-un mesaj comunicat lumii intregi: Sure we can

TNT, liderul european in domeniul curieratului si al distributiei postale, a anuntat astazi debutul unui proiect de rebranding complex, fara precedent ca amploare in istoria companiei. Mesajul, sintetizat in trei cuvinte simple - Sure we can - reflecta spiritul pozitiv si abordarea curajoasa specifice organizatiei.

Primele tipuri de suport media care redau, in continut si format, aceasta abordare vor fi cele online, respectiv website-urile celor doua divizii Express si Post. In plus, in urmatoarele luni vor fi inscriptionate cu acelasi mesaj toate vehiculele si aeronavele din flota TNT, ca si toate materialele de comunicare si promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 15 ani
TNT in Romania sunt... departe.

In statele unite merg foarte bine. Asta cu lider mondial imi place mult. Oricine este lider mondial daca vrea sa declare asta. Si DHL si UPS. Dar chiar as vrea sa va intreb. Intrebati cine a inventat posta rapida. Kotler stie. Aia sunt liderii!

Inainte sa aflati va dau un indiciu. A fost un proiect de diploma al unui student. Studiu refuzat de catre profesorul lui. Ca si cum asa ceva nu se poate realiza in veci.

Va pup pe timbru. Sec.

Ss Qsq
acum 15 ani
Prietene, vad ca ai foarte mult timp liber:)

In afara de a comenta penibil comunicate mai ai si alta ocupatie?



Branded


Related