Marcile "batrane" sau "moarte", la terapie intensiva

Anumite marci sunt strans legate nu doar de produsele pe care le reprezinta, ci si de o anumita perioada de timp din viata fiecaruia dintre noi. Tot mai multi marketeri incearca sa revitalizeze sau chiar sa reinvie astfel de marci. Retromarketingul sau marketingul nostalgiei este deja un trend puternic. Acesta se bazeaza pe disponibilitatea nostalgica a consumatorilor pentru a readuce in actualitate produse sau servicii de altadata. Adidas a lansat recent, intr-o serie limitata, "adidasii" de la Jocurile Olimpice din Mexico, 1968. "Pif" s-a relansat intr-un tiraj de 400.000 de exemplare, care s-a epuizat rapid. Danone Franta a decis sa resusciteze o marca de biscuiti cazuta in uitare de mai bine de 20 de ani. Nu mai vorbim de masinile legendare: broscuta Volkswagen, Mini Moriss sau Renault 4, reeditate cu succes in ultima vreme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related