Microsoft transforma Xbox 360 in brandul familiei

Microsoft a lansat o campanie integrata de comunicare pentru a ilustra noua imagine a brandului Xbox, repozitionata ca platforma de divertisment pentru intreaga familie, informeaza Brand Republic.

Campania se desfasoara in Marea Britanie si Irlanda, prin executii OOH, print, TV, radio, marketing digital si activitati de relatii publice. Spoturile TV, "Lego Batman", "Rock Band" si "Movie Downloads" incearca sa surprinda noua identitate Xbox si sa prezinte noile caracteristici ale consolei - descarcarea si rularea videoclipurilor muzicale si a filmelor.

Intentia este de a atrage noi categorii de consumatori altaturi de segmentul gamerilor consacrati. Schimbarea de imagine este sustinuta si de un nou pret al Xbox 360, ajuns la 129£, o reducere de cel putin 30£ fata de costul initial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Kim Ciobanu
acum 15 ani
Sinistre... pacat.
Korosy Claudiu
acum 15 ani
daca si jocurile ar fi "family oriented" nu doar spoturile. Inutil pentru Xbox acest efort. Marea majoritate sunt kilareala. Vrei family te duci pe Wii si joci Mario. Este tot ce vrei pentru familie.


Branded


Related