Omul politic - client de agentie

Doamnelor si domnilor, se apropie campania electorala. Si, desi nu ne preocupa prestatia vreunui partid politic, nu putem sa nu remarcam asemanarea izbitoare dintre campaniile de advertising si campaniile de lansare a unui candidat in lupta electorala. S-a pus de ceva vreme semnul egal intre omul politic si un produs obisnuit care trebuie lansat si nu de putine ori am vazut la televizor dezbateri pe teme politice in care candidatii isi prezentau oferta politica ca pe un lung sir de reason to believe-uri.

Brandul personal este arma cu care vor trebui sa se bata candidatii la alegerile parlamentare din aceasta toamna pentru ca votul va fi uninominal, cu alte cuvinte, vizibilitatea in spatiul public in ultima perioada va fi hotaratoare pentru un candidat care isi doreste un rezultat pozitiv. Aceasta prezenta pe scena politica si in viata de zi cu zi a alegatorilor nu trebuie sa fie neaparat una favorabila, pentru ca, spre deosebire de un produs care poate pierde definitiv increderea cumparatorilor sai fideli daca i se gasesc nereguli de fabricare, spre exemplu, personajul politic ar putea specula un context negativ pentru a atrage compasiunea electoratului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
nu exista nici un fel de legatura intre folosirea internetului si simtul civic... citi dintre cei care folosesc internetul au carnet de conducere? mesajul politic trimis online, nu este decit o forma de publicitate ieftina - atit


Branded


Related