Interamerican a sarbatorit Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice printr-o campanie semnata de AdVenture

Pe 1 octombrie am fost invitati cu totii sa spunem o vorba frumoasa persoanelor varstnice dragi noua si sa ne petrecem timpul impreuna cu ei. Campania, care ruleaza atat pe canalele clasice de comunicare, precum si online, vorbeste despre momentele dragi ale copilariei, cand totul parea mai frumos sub protectia celor mari. Parintii, bunicii, unchii, matusile sau chiar un vecin de bloc, toti merita atentia noastra, macar si pentru o zi.

"Interamerican doreste sa transforme Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice intr-o traditie sarbatorita an de an in Romania. Este important ca persoanele in varsta sa nu se simta neglijate de generatia tanara, iar Interamerican este onorata sa le poata oferi o seara la teatru care sa le descreteasca fruntile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related