Scena publicitatii

Publicitatea atrage din ce in ce mai multi actori, care isi vind imaginea sau vocea unor produse. Unii dintre ei fac acest lucru pentru motive financiare, in timp ce altii din placere, pentru a capata experienta.
Pentru un actor, publicitatea nu mai pare a fi un lucru degradant. Aceasta era mentalitatea anilor '90, in timp ce acum "marii corifei ai scenei umbla cu limba scoasa dupa un contract, pentru ca se poate cistiga serios din reclame", afirma actorul Sandu Mihai Gruia, voce a companiei "Orange". In Romania, multi actori lucreaza in publicitate ca imagini ale unor produse sau voice-over (voci pentru companii si posturi de televiziune cunoscute). Citiva dintre ei au lasat meseria de baza pentru publicitate, domeniu care le ofera si timp si bani. A pune o voce inseamna profesionalism si disciplina ca in teatru, insa aduce o suma mult mai mare de bani, pentru ca un astfel de spot este platit cu 100-500 de euro, in functie de negociere. Cind e vorba si de imagine, cistigul financiar este mult mai mare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related