Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania isi anunta proiectele

Pentru al treilea an consecutiv, UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) colaboreaza cu Price Waterhouse Coopers pentru realizarea Salary Survey 2008, intr-un efort de a oferi raspunsuri pentru intelegerea corecta a nivelurilor de salarii pe piata. Studiul va aborda si in acest an subiecte de tipul: inflatia anuala a salariilor precum si a altor indicatori legati de cresteri salariale sau tarife orare practicate. Cercetarea va incepe in prima jumatate a lunii octombrie, urmand ca rezultatele sa fie disponibile in prima jumatate a lunii viitoare.

Best Practices, un alt proiect UAPR, adresat clientilor, va fi disponibil in curand pe website-ul UAPR. Ghidul s-a bucurat de sprijinul multor nume importante din agentii, care au abordat relatia client-agentie din prisma problemelor ce pot aparea. Manuela Necula (Ogilvy Group) a tratat subiectul organizarii pitch-urilor, abordand si probleme de etica, si clasificand tipurile de pitch-uri existente. Razvan Matasel a oferit cateva repere privind principiile unui brief bine realizat. Iar Laura Tampa (Grey Worldwide Romania) a dezvaluit cele mai bune 10 practici de remunerare a unei agentii. Detalii despre cand, cum si de ce este important sa oferi feedback unei agentii, a oferit Oana Cociasu (Lowe & Partners). Aplicat strict pe cazul unei agentii de media, Octav Popescu (Initiative Media) a expus motivele pentru care este nevoie de feedback din partea clientului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Pozitii

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
unde vor fi disponibile rezultatele acestui studiu?
Alina Galeriu
acum 15 ani
@dacu: daca te referi la salary survey...e bine ca ai ridicat problema, pentru ca imi dai ocazia sa specific ca nu vor fi facute publice decat anumite date esentiale, de interes general (probabil o conferinta de presa, un comunicat de presa)...in rest agentiile vor putea cumpara rezultatele complete


Branded


Related