Brandient a creat noul design pentru ambalajele Linco

Brandient a redesenat logo-ul si ambalajul Linco pentru Orkla Foods, care a dorit o improspatare a ambalajului si o diferentiere a brandului printr-o imagine mai calda odata cu lansarea noului sortiment de margarina Linco "cu unt proaspat".

Logoul a fost re-desenat si simplificat pentru a fi facut mai vizibil si mai usor de recunoscut si de citit, pastrand caracterul fluid al literei.

Grafica ambalajului este centrata pe imaginea ludica a celor doi copii (baietelul si fetita) pentru care a manca are inca aceeasi valoare cu a se juca. Ilustratiile de fundal - diferite pentru fiecare sortiment si completate de un cod de culoare - sunt create intr-o maniera ingenua si intregesc imaginea candida si pura a brandului. Designul noului ambalaj, incusiv redesenarea logo-ului si ilustratiile sunt semnate de Cristian Petre, Partener Brandient, cu fotografie de Cosmin Gogu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related