Golden Drum 2008: Leo Burnett&Target, singura finalista din Romania la categoriile Media si Advertising Campaigns

Corespondenta de la Portoroz

Astazi la Portoroz au inceput in paralel prezentarile pentru categoriile de Media si Advertising Campaigns. Mihai Botarel a prezentat campania "The Dinosaur Exhibition", pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, in cadrul categoriei Advertising Campaigns, pentru care vor fi acordate 12 premii Golden Watch.

Campania "The Dinosaur Exhibition" s-a desfasurat in februarie 2008 si a presupus promovarea uneia dintre cele mai mari expozitii cu dinozauri din lume, pe care a gazduit-o Muzeul Antipa, relicvele provenind chiar si din America de Sud. In 5 orase din Romania (Bucuresti, Pitesti, Sibiu, Constanta si Galati), cu ajutorul muzeelor locale de istorie naturala, au fost imprastiate simulacrele din spuma poliuretanica ale relicvelor unui Tyranosaurus Rex. Zvonuri au fost raspandite in oras despre descoperirea unor relicve in parcuri si gradini ale scolilor, iar echipe de elevi, indrumati de profesori, au pornit in cautarea lor, le-au dezgropat si le-au adus la muzeul local, pentru a reconstitui scheletul si pentru a boteza specia de dinozaur, in cadrul unui eveniment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related