Golden Drum 2008: Scala JWT singura finalista la Design&Art Direction

Corespondenta de la Portoroz

In cadrul categoriei "Design&Art Direction", la Golden Drum, Scala JWT detine singura lucrare finalista din Romania. E vorba de un material de direct marketing pentru promovarea tarifelor internationale ale serviciului de telefonie fixa de business Vodafone.

Materialul trimis companiilor a fost un ziar inventat: "Bangalore Financial" (Bangalore fiind al treilea oras ca populatie din India), care continea titluri ale unor afaceri de succes, desfasurate de romani in India, ca dovada a eficientei tarifelor internationale de la Vodafone. Titlurile erau: "Mamaliga, the recipe of succes", "Romanian Termopane breaking the market in India", "Palinca to be exported for bars in Bangalore", "The tempera aquarelles from Romania - an unbelievable market boom!". Doua pagini ale ziarului contineau descrierea pe larg a ofertei de la Vodafone si dezlegarea misterului: cu asemenea tarife, colaborarile internationale vor deveni atat de rapid fructuoase, incat clientii ar trebui sa urmareasca ziarele internationale, ca sa verifice daca parteneriatele lor au ajuns deja renumite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

anton mihai
acum 15 ani
Draga Iqads. Am tot incercat sa vad printul cu pricina si se incarca doar 10%. Va rog eu mult vedeti care e problema ca sunt foarte curios. Ochii mei cere "bangalore financial sa il vada. Inima nu-mi da pace.

Va salut repede

Ana Militaru
acum 15 ani
ia vezi acum.


Branded


Related