Cele mai scumpe campanii publicitare

Miscare surprinzatoare pe piata promovarii brandurilor. Danone este marca pentru care s-a cheltuit cel mai mult in primele cinci luni ale anului. Potrivit tarifelor oficiale din mass-media (rate card) compania a alocat peste 30 de milioane de dolari pentru reclame la radio, televizor sau in presa scrisa. In urma cu citiva ani, brandul ocupa doar locul 25.

Locul al doilea este ocupat de operatorul de telefonie mobila Connex. Singura marca romaneasca get-beget aflata in acest top este Altex, a carei campanie a inghitit aproape 13 milioane de dolari. In continuare se afla brandurile Coca-Cola si Pepsi. Specialistii apreciaza ca in curind bancile si alti furnizori de servicii financiare vor intra in top datorita creditelor mai accesibile.
Danone, Connex, Altex, Pepsi si Coca-Cola sint primele cinci branduri care s-au vazut pe TV, la radio sau pe print cel mai des in primele cinci luni ale acestui an.
Ratecardurile arata ca pentru popularizarea brandului omonim Danone a cheltuit in primele cinci luni ale anului in curs peste 30 de milioane de dolari. Din aceasta suma, aproximativ 29,9 milioane de dolari au fost inghitite de televiziuni. De altfel, compania se situeaza pe locul secund in topul advertise-rilor, cu o investitie totala de 38,5 milioane de dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related